Bsrerkn4201 Merhaba arkadaşlar🤗 38+4 teyiz bugün çatı muayenem vardı doktorum yumuşama var dediPerşembe günü tekrar çağırdı doğum sizce birkaç güne olur mu
2705merve Bsrerkn4201 ilk defa mı yaptı çatı muayenesini bebek kanalda mı onun hakkında bişey dedi mi hayırlısıyla olur inşallah doğumunuz bende yarın 38 olcam Cuma da çatı muayenesi yapacak
2705merve Bsrerkn4201 sanırım doktorlarımız aynı medicana da Nil hanıma mı gidiyorsunuz eski paylaşımınızdan gördüm🙊
Bsrerkn4201 Cancan60 hadi ya😅 internette hep bir hafta içinde de başlayabilir birkaç gün içinde de yaZıyor doktorum da perşembe günü yumuşama artmışsa cuma yatışını yaparız olmadı kendi seyrine bırakırız dedi
Cancan60 Bsrerkn4201 bebek kanaldaysa belki sizin için durum farklıdır ama benim hala kanalda değil 😂
Ozlemsss Bsrerkn4201 bi an bu postu kendi postum sandım ben de seninle aynı durumdayım açılma yok yumuşama var 38+5 im perşembe tekrar bakacak olmazsa cuma günü suni sancıyla doğumu başlatacak çünkü bebek 4 kg a yaklaştı 😞
Bsrerkn4201 2705merve öyleydi ama sonradan bir doktor değişikliği yaptım medovaya azer hanıma gidiyorum☺️
2705merve Bsrerkn4201 gebe okuluna gittiniz mi medova da normal Doğum için bide bebeğinizin kilosu nasıl en son ne kadar dedi
2705merve Bsrerkn4201 azer hanımı çok övüyorlar siz memnun musunuz nasıl gidiyo videolarını görüyorum İnstagram da
Bsrerkn4201 2705merve evet şu an için çok memnunum çok tatlı dilli samimi sevecen bir doktor ben de çevremden çok övgü aldığım için oraya yönlendim zaten
Bsrerkn4201 Ozlemsss evet çok benzermiş gerçekten benim bebeğim de şimdiden 3600. Hakkımızda hayırlısı olsun inşAllah🙏🏻
Bsrerkn4201 2705merve gitmedim maalesef istedim ama nasip olmadı siz gittiniz mi? Bebeğim şu an 3600 gr
Bsrerkn4201 2705merve perşembe günü eğer açılma olmazsa doğumu seyrine bırakırız dedi yani Biraz daha bekletecek sonrası nolur tabi bilemiyorum. Her şeyin doğal olmasını istiyorum ama nasip