Minibon Yargılamak bizlerin değil Rabbimizin işidir. Bizim yapabileceğimiz sadece tavsiye vermek olur. Eşinizle yaşadığınız imtihan yüzünden şeytan sizi fitneye sürüklemeye çalışıyor, buna müsaade etmeyin. Eşiniz başka imtihan, çocuğunuz başka. Rızkını hiç endişe etmeyin zaten çünkü Rabbimiz rızka kefildir. Aranız bozuk diye karninizdakini aldırmayı düşünüyorsanız eğer, doğmuş 1 yaşında olan çocuğunuzun da boğazına bıçağı geçirin. Iciniz cız etti değil mi kendinizi böyle bir sahnede hayal edince? Peki karninizdaki yavrunuzun doğan yavrunuzdan farkı nedir? Allah'tan korkun ve şeytanın vesvesesinden O'na sığının..