Minibon
öncelikle Allah yardımcımız olsun hepimizin ayri sikintilari var hayatta
kurtaj dediginize gore bebeginiz canlanmis artik bir kalbi atan birey
buyuk oglunuzu nasil nefes alirken öldürmeyi dusunemezseniz karninizdaki yavru da aslında o kadar canli ve yasamaya hakki var.
annelik duygusunu da biliyorsunuz. eminim ki kiyamazsiniz
ve rizik Allahtandir. o cocuk sizin lokmanizi yemeyecek, onun rizki Allah katından ayrica geliyor. maddi sebepleri hic düşünmeyin. yavrucaga kiymayin..
baska evlat istemezseniz bi sonraki kez korunursunuz ya da artık beraber olmazsiniz.
ama yaratilana kıymayın. hata, hatayla örtülmez.