Mororkide Bus_ak18 evet 9+3olduk hamıleyım ıkıncı bebegıme düşükle ucuncu bebegım oluyo dıken uzerındeyım kasıklarım agrıdıkca ödüm patlıyo bıse olcak bebegıme dıye aklım cıkıyo 😞
Bus_ak18 Mororkide Rabbim kucagına almayı nasip etsin. Allahın izniyle birsey olmaz. Banada dua et bende tekrar yaşayım o duyguyu inşallahhh😭
Mororkide Bus_ak18 aynen oyle oluyo ıkı ay agladım psıkolojım felaket bozuldu sanki dünyam degıstı karanlıga düstum odonem yasayan bılıyo gercekten
Taze_hamis Sedahkn hayırlısı olsun kuzum yine de için rahat etmezse bi git istersen doktora. Allah bi daha göstermesin inşallah
Mororkide Sedahkn evet ılk kızım 3yas üç aylık suan ıkıncı gebelıgım agustostaydı sımdı son adet tarıhım ekımde 9+3olduk coksukur