Haticebirece nstde ufak kasılma gördü ama ben ona dedim vahinamda ağrı var beni aşağı çekiyor. Yürüyemiyorum gece döneniyorum diye o da ikiz olduğu için baskı da fazla ve bu yüzden bebekler ağrı yapıyor dedi ayakta kalma çok dedi (hemoroid de çıktı zaten ) bugün tekrar nst ile bakacak