Aysn28 37+4üm bende. Vajinamda sürekli ağrım yok ama bazen geceleri sanki vajinamda şimşekler çakıyor öyle bir sızlama oluyor. Canım yanıyor baya. Kızımın alnı kanalda 1 parmak açıklıkla bekliyorum öyle. Bir de gece yatarken belimde ve kasıklarımda sürekli ağrı ve sızlama oluyor. Kısa aralıklarla geçmeyen sancım olmadığı için doğum kasılması değil diyor doktorum. Kızım içerde bir şeyleri zorluyor ama hadi hayırlısı 😂 gününü beklemeyecek, 7-10 gün arası doğurursun dedi dün doktorum. 🙈