Happynrbn melikeyakisikli evet doğunca eksik veya fazla çıkabiliyormuş değişiyormuş gram olarak😊 az bir süre kaldı kucağımiza sağlıkla alırız inşallah heyecan çok bende 😍😁
dedimolabilirrr Yesim1995 doğum konusunda tatil olmaz ki nöbetçi doktor mutlaka bulunur belki doktorunuz o gün tatildir ama başka bi doktor mutlaka vardır hastanede belki arkadaşında doktoru nöbetçi doktor olarak orada olacaktır o yüzden öyledir ☺️
melikeyakisikli Happynrbn stres heyecan hepsi bi arada yarın bu saatlerde allah izin verirse kucağımızda olucak bebişlerimiz 🥰
Zeytur Yesim1995 evet bana da vermedi doktor 1 Ocak tarihini ,ancak acil müdahale oluyormuş başka türlü zor dedi 🤔