dedimolabilirrr Dilsad 38+0ım ani bi karar ile sezeryanda karar kıldım perşembe gideceğim bakalım doktorum kabul ederse gün alacağım inşallah 😁
Busra5341 33 olduk bizde yarin gidince konusucaz dogumu bakalim yaklastikca heyecan basiyor sizin durumlar nasil 🙈
Kucugum51 Yesim1995 valla canım tatil fılan olmuyor banada doktorum 2 ocak dedı ben tarıhı 1 ocaga cektım kabul ettı yanı ☺️
Zeytur Yesim1995 evet bana da vermedi doktor 1 Ocak tarihini ,ancak acil müdahale oluyormuş başka türlü zor dedi 🤔
MutluB 37+3 haftalığız 26 Aralık’ta yani 38+5 haftalıkta sezaryen tarihimiz sağlıcakla kavuşalım inşallah 🙏🙏🙏🥰🥰
Kucugum51 Yesim1995 yok canm randevuyu verdi sabah 8 bucukta gidecem oglene dogru da sezeryana gırecem kesın yanı.