Gde1307 cennet13 canım bugün ben çatı muayenesi oldum, İnan saniyelik bir olay ve hiç canım acımadı. doktoruna güven ve kendini serbest bırak ☺️
Habibegnc Skn23 2 gun oldu gelelo hala ara ara jel kivaminda acik renk geldi oluyooo benimde ntsde arada 70 i buldu oldu ama geneli dusuk oldu icin sancin yok dedi doktorum. Beklicez bu zmanlarda 🤲🏻 hayirliyla ins
Skn23 Habibegnc valla benim kesin nişanmış. Sabah baya iç çamaşırımı doldurmuştu kahverengi kan ve yeşil mi desem sarı mı desem jöle gibi bi akıntı 🤦🏻♀️
Merve1998 Skn23 bna dediler canım cok cok kanarsa gel dediler eger birz birkre kanarsa muane etik diye dediler ve biraz geldi diger muanelerde gelmedi
Gde1307 cennet13 evet inşallah bekliyoruz bakalım nazlanmayıp gelirse kızımız 🌸 sizin de birşey kalmamış, Allahım su gibi, sağlıklı doğumlar nasip etsin tüm bekleyenlere 🧡
Tugi Habibegnc benimde nişan geldi nst ye gittim gece biraz baktılar açıklık var mı diye o da yok eve yolladı bekliyoruz 🙈 çok heyecanlı ya
cennet13 Gde1307 Aminnn İnşaAllah, teşekkür ederim bu güzel dilekleriniz için, Allah bir sancıda kurtarsın hepimizi😘
Mehtsp23 Alparslnbuss bende 39+5 deyim biraz önce doktordan geldim ilk defa bugün çatı muayenesi oldum, başta biraz ağrı oldu ama ben kendimi çok kastım, eve geldim nişan denilen şey oldu, ara ara sancı giriyo, 2 cm açıklığım var, Doğum ne zaman olur acaba
Alparslnbuss Mehtsp23 sancı sıklığı ne kadar 10 dk da 3 defa sancı giriyorsa yani sancılar 5 dk altına iniyorsa doğum olabilir