Bence ideal yani bende şuan 27+2 haftalığım. 51 kilo ile hamile kaldım şuan 58-59 arası oynuyor bazen şiş oluyor tartı hop 61 buluyor 😅 sabah uyandığında tartıldığın kilon asıl kilonmuş bende ona göre 8 den gidiyorum şuan bence gayet iyi 30 40 kilo alanlar var yani 😏 ayrıca meleklerimiz için alalım amaaaaan 😊