Ocak anneleri 🥳 4 gün önce adet sancısı tarzında sancım var diye acile gittim nst de sancım çıktı. Açılmam yok diye eve yolladılar. Dün tekrar gittim. Açılmam varmı diye bakarken doktor çatımın dar olduğunu normal doğumda zorlanabileceğimi söyledi. Fakat düzenli sancılarımı beklememi istedi. Yani düzenli sancımı çekip açılmam olucakmış o sırada bebeğimin ölçülerine göre eğer sıkışma ihtimali varsa son dk sezeryana alıcakmış. Sizde ben şimdi ne yapmalıyım ne normale ne sezeryana hazırım. Ne düzenli bi yürüyüş ne spor hiçbişey yapmadım. Akıl verin napıcam benn