Tugba_O Derin_Demir doktoruma ben de sordum ellerim aşırı ağrıyor eklem yerlerim diye hamilelikten ödem ve şişlikten kaynaklanıyor istersen medicalden ellerini sabit tutacak aparat alabilirsin demişti takviye olarak da magnezyum verdi.
songul2020doruk karpal tünel sendromu gebelik bitince geçecek korkmayın genelde 30 lü haftalarda baslar ama daha erkende başladığı olabiliyor magnezyum rahatlatır ama tam olarak geçirmez
Full Derin_Demir benim kolumda agri yoktu fakat her iki elimdede isaret ve orta parmak uyusuklugu yasamaya basladim 15/16 haftalarda. 30 haftaya geldim devam ediyor. Karpal tunel sendromu dediler tedavisi yok vucutta olusan odem sinirlere baski yaptigindan oluyormus. Dogurunca gececek artik😄
Deletedmom00260 Derin_Demir Ben yaşıyorum ilk 3 ay sonrası başladı hala devam ediyor karpal tünel sendromu deniliyor adına. Doğum sonrası geçiyor dedi doktorum