Derin_Demir 17 haftamdayım yaklaşık 2 haftadır ellerim uyuşuyor ve sağ kolumda çok fazla ağrı oluyor. Doktoruma sordum hamilelikte normal diyor. Bunu yaşayan başka anne var mı acaba ya da farklı bir sebep gösterilen.😔
Gizemabc Derin_Demir ben geceleri genelde tuvalete uyandigimda fark ediyorum kollarimda biri uyusmus olabiliyor.
Ozlemsel84 Derin_Demir Canım bende sol ayağımda uyuşma ve hissizlik var tamamen hamilelikten magnezyum kullandım ama bu hafta doğuruyorum artık bıraktım endişe etme 🥰
SedaveSusam Derin_Demir aaa bende de oluyor hiç doktora sormak gelmedi aklıma😂😂😬 bazen ağlayasım bile geliyo😂😂😂
oznurckose Derin_Demir uyuşma bendede var uzun süredir 37+1im ve sadece el baş parmaklarım kıt kıt kıtlıyor normal zamandada gece uykumdan uyanırkende resmen ellerimle düzeltiyorum parmaklarımı doktorum normal dedi
Derin_Demir Ozlemsel84 benim doktorum hiç bişi vermedi de. Bu arada hayırlısıyla kucağına al inşallah 😊
Derin_Demir oznurckose tek bende var heralde diyordum içim rahatladı çünkü bazen suyu bile tutamıyorum
Seymaert Derin_Demir benimde sağ bileğim öyleydi hamilelikten ödem oluşmuş doğumdan sonra geçmeyebilir atel kullan dedi. Kullanmadım ama doğumdan sonra kalmadı geçti hamdolsun
Derin_Demir travellermom bana magnezyum takviyesi vermedi ama kilolu hamile kalanlardanım sanırım ödemden
Tazeanne0134 Derin_Demir ben kuzum benim 20.haftadan sonra başladı ve haftalar ilerledikçe arttı ne yazık aynen normalmiş doğumdan sonra geçer dedi
Derin_Demir SedaveSusam büyük ihtimalle senin doktorunda normal hamilelikte dicek. Ama farklı bişi söylerse bizimlede paylaş olur mu
Seda_123 Derin_Demir Magnezyum eksikligi var o zaman sende canım benimde vardi doktorum ilaç verdi gecti