Kizum Nurbanu92 benim sabahları bazen bel ağrısı dışında güzel gidiyor 😊 siz kıyafetleri almaya başladınız mı
Gamzegrgl Kbrabalk Aşı olmadan önce 18.haftada hissetmeye başladım aşıdan sonra birkaç gün yavaşladı ağrı geçince kıpır kıpır oldu 😇
Darkgod Kbrabalk bende öyle duydum hareket olması lazım diye ama bende de yok hareket 19+1 iz yarın sabah aşı olacağız
Kbrabalk Darkgod bende yarın olucam 20 haftalığım tam ama yarın diyicem hissetmiyorum ne zamana kadar yapılıyor daha sonra yapsın çok ufak ufak hissediyorum çünkü günde 1 kere falan
Darkgod Kbrabalk eveet benimde aynı şekilde ama oynamadan gidip vurulanlar var yarın arayıp soracagim
busra0101 20+0 im ilk gebelik hareketleri kesin olarak 17 haftalıktan beri hissediyorum. Artık daha güçlü hissediyorum sürekli hissediyorum :) iki üç gün sonra aşı vurulcam. Sırt ağrısı için magnezyum verdi onu içiyorum