Selinglr Nurbanu92 selamm 20+1 den hareketlerını hıssedıyorum bende çok sukur ara ara vuruyor orda bıseyler yapıyor hıssı tetenoz olucaz bızde bu hafta
mavera Nurbanu92 20+5 iz 🤰 şu an çok şükür iyi gidiyor bazen kasık ağrısı oluyo çok yürüyünce falan..
Gamzegrgl Nurbanu92 20+1 🥰 Çok iyi gidiyor sonsuz şükür hareketlerini de net hissediyorum artık kızımın, kalan yarısı da inşAllah böyle devam eder 😇 Tetanoz aşısını da pazartesi günü oldum 19+2 iken, 3 -4 gün sol kolumu kaldıramadım ağrıdan sonra geçti 😇
Damlaaaa60 Sinemozdem Yaaa size ve bebişinize iyi gelsin inşallah 🙏bir anda değil de doz doz mu vuruluyor acaba?
Sinemozdem Damlaaaa60 amin inş 🙏🏻 2 doz şeklinde vuruluyormuş Canım 1 ay sonra ikinci doz vurulacak kısmetse ama ilk doz yetti valla 😬
Emek mavera gobek alti kasik bolgenizde sertlesme oluyomu arada ole bisey hissettinizmi? 20 +2 yim bende
Sinemozdem Kbrabalk 19+5te oldum hareketleri de o zamanlarda başladı zaten 19+3 flndı net hissettiğimde
Gamzegrgl Kbrabalk Aşı olmadan önce 18.haftada hissetmeye başladım aşıdan sonra birkaç gün yavaşladı ağrı geçince kıpır kıpır oldu 😇
Darkgod Kbrabalk bende öyle duydum hareket olması lazım diye ama bende de yok hareket 19+1 iz yarın sabah aşı olacağız
Fundahamza35 Kızlar birsey soracağım detaylı ultrasona girdik SAT a göre 21+5 haftalığız. Fakat 23+5 çıktı ultrasonda bebisim. Şimdi hangi haftayı baz alacağım doğum için.??