Minikpapatya2013 he Fatma sezgin için d doğumu diyorsunuz evet ilgisi davranışı benim hoşuma gitmedi ondan söyledim öyle bı kaç yıl önce yengem hastasıydı farklı hastanede hamileliğinde kanamasi olmuştu düşük hapı verdi başka da yengeme bebek saglikliysa yaşar şuan bişey yok bekleyip gorucez gibi soğuk konuşmuştu ondan bı kaç hafta sonra bı yolcuk yapmamiz gerekiyordu sorun olmaz çık dedi yolaa sonra bebek düştü burdaha o doktorun yüzünü bile görmek istemedik tabiki herşey yaradan tarafından verilen bişey ama insan bı uzmana doktora gittiğinde ilgi samimiyetle yönlendirici açıklayıcı yaklaşım bekliyor iyisinede kotuusnede anlatabildim umarım