Kızlar canım çk sıkkın,çk saçma bi olay geldi başıma..benim ilk gebeliğim sağlık ocağından aranıyormuşuz ama bni kimse aramadı ve bazı aşılar varmış yaptırılan,32 haftalık hamileyim ve yeni öğreniyorum acayip moralim bozuldu,özel doktorum da nasıl sni aramazlar diye baya sinirlendi,sağlık ocağına gittim risk var yapamayız dediler,doktorumda tetenoz aşısı vurulmalısın me olursa olsun bu riski göze alamayız diyor.yarın sağlık ocağına vurulmaya gideceğim ama çk korkuyorum bebeğime bi zararı olur mu diye..nette araştırıyorum hiç aydınlatıcı bilgi yok..32.haftadan sonra tetenoz aşısı vurulan var mı ya da bilgisi olan?