Kizlarr felaket bir mide bulantisi basladi. Cok zor tutuyorum kendimi. Artik ne saga ne sola hicbiryere donemiyorum vallahi. Bugun doktordan ciktim hic acilma yok ve sancida 0 :(( artikk dogurmak istiyorum kasiklarim felaket agiriyo. Rabbime cok sukur oglumun sagligi yerinde🙏 doktor 40+3e kadar bekleriz sonra dogumu baslatiriz dedi. Hakkimizda hayirlisi olsun insallah