Uzumtanesi Melikeozdemir umarim oyle degildir benimde sizin gibi çok fazla yükseldi ilk hamileliğinde mol gebelikmis ve kürtaj olmuştum inşallah öyle değildir Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin sonucu yazarsanız sevinirim
Aysegl_ Zynp01 Anladim canim kacinci haftada oldu bu cok gecmis olsun uzulme Allahin izniyle yüzünüz gülsün insaAllah
mervekrkkc Melikeozdemir ayni yerdemi yaptırdın kan thlilini farkli yerler sonucu etkiluyor misal ji hastane 1800 olan degeri diger bi hatane ayni aralikta 18000 verebiliyor Benimde basima geldide ondn diyorum ikiz gebelikten suphelenildi ama ikinci bi kese yoktu
Blackkcat Esinikiz canım kese ufaktır ondan gözükmemiştir aklına kötü şeyler getirme ,inşallh yarın görürsün,güzel haberler verirsin bizlerede,bende pazartesi ya da salı kese için gidecektim 5+1 civarı oluyor
Esinikiz Blackkcat merhaba teşekkür ederim canım yorumlarınız için😍 şükür bugün keseyi de bebeği de gördük 😍🥰 10 gün sonra da kalp atışı duyacağız inşallah darısı sizin başınıza sağlıkla ilerlesin inşallah gebeliklerimiz😌😘❤️
Snurugur Melikeozdemir 2 günde 2 katına çıkması gerekiyor canım. 10 günde 10 katı dersek bu değerlere göre sen çoğul gebersin hayırlı olsun canım 😍
Blackkcat Esinikiz çok şükür maşallah😻😻bende pazartesi düşünüyorum gitmeyi,8ocağa sıra aldım ama kese için erken gideyim diyorum
Aysegl_ Esinikiz Merhaba canim bende Allah nasip ederse önümüzdeki persembe ocağın 2sinde kalp atislarini duymaya gidicem 🤗
Esinikiz Blackkcat evet gidin beklemek çok zor vallahi 😍 en azından keseyi görür de biraz rahatlarsınız