Aysegl_ Mucizebebegim3 Evet abla yazdi sabah aksam vajinadan atiyorum bide dün alttan baktığı icin geldiğini düşündüm bugun hic leke gelmedi
Mucizebebegim3 Aysegl_ Sukir gelmediyse cok iyi canim sikinti yapma sen fitiline deval et bol su ic uzan cok kalkma agir is yapma bebeklermiz degerli 🙏♥️
Aysegl_ Mucizebebegim3 gelseydi direk doktora gidecektim ama evet şükür ki gelmedi🤗 hemde cookk abla ❤
Mucizebebegim3 Aysegl_ Allah saglikla nasip etsin kuzum bir sorun yasarsan faronine al beni yazarsn yardmci olurum 🙏🥰
Esinikiz Merhaba bu posta yazmak istedim . Son adet tarihim 23 kasım. uygulamanın hesaplaması ile 4+5 hamilelik sürem. Normalde pazartesi günü doktor randevum vardı ancak bugün hafif bir lekelenmem oldu ve acil doktora gittim. Baktığı zaman ultrason ile kese gözükmedi. Ancak beta hcg 6785 ? Sizce neden kese gözükmedi başına böyle bi şey gelen var mı ?
Blackkcat Esinikiz canım kese ufaktır ondan gözükmemiştir aklına kötü şeyler getirme ,inşallh yarın görürsün,güzel haberler verirsin bizlerede,bende pazartesi ya da salı kese için gidecektim 5+1 civarı oluyor
HilalG Melikeozdemir doktora felan gitmişmiydiniz yumurta boyutunuzu biliyor musunuz. bende bu ay macun kullandım kullanıyorum. doktor kontrolüm de vardı bugün yumurtam gelişmemiş 9 milim de kalmış
Esinikiz Zynp01 bakalım yarın doktora gideceğim. Alltan bakmadı alttan bakmasını isteyeceğim dua edin lütfen inşallah bir sıkıntı yoktur 🥺