BurinTasKaradag 34+4 de 2225 gr idi. Doktor gayet iyi dedi. Ne çok kilolu ne de zayıf.. gebelik şekeri bende de var. Yani sizin bebişde bence bir sorun olmamalı ama tabi doktor daha iyi bilir..
Mutlu_anne2 Nurdannnnnn bende de şeker var canım 32+1 de 2600 du kilosu suan 34+4 um kaç Kilo bilmiyorum 4 hafta önden gidiyordu bizimki de
EzgiCetin Haftada adet sancısı gibi belde sürekli sancısı olan oldu mu acaba? Post açtım aslında ama görünmüyor bile, haftamız yakın olduğu için buradan soruyorum kusura bakmayın ne olur endişe ettim...