Nurdannnnnn Sevgili anne adayları Bebişlerinizin kilosu nedir ? Bende gebelik şekeri var şuna 2286 gram doktorumda 10 gün önde gidiyor dikkat et dedi korktum bende sizde durumlar nedir
mervekucuk Nurdannnnnn Bende bugün gittim 34+2yiz kilosu 2.500 geçmiş dedi çok iyi bakıyorsun diye güldü hatta😂o zmn benimki kaç gün önde bizde önden gidiyoz ama ne kadar😂
Mucizem_21 Nurdannnnnn ben 34 haftalıkken gittiğimde bebeğim 2.430 gramdı doktorum kilosu iyi hicbir sorun yok dedi şuan 35 haftalığız daha da almıştır bebeğim
tubizm Nurdannnnnn 33+5 de 2070 gr dedi. bence sizinki cok iyi masallah. insallah kilo alir benimkide
Nuraslanklc Nurdannnnnn 2500 kilo idi tam doktor çok iyi dedi önden gidiyor geriden geliyor gibi bi yorumda yapmadı🤷🏻♀️
YDE Nurdannnnnn ben 33+6 da gitmiştim 2.400 dü bana hiç önde falan demedi tam haftasında dedi. Bu hafta sonu gideceğim 36 oluyorum bakalım kaç diyecek merak içerisindeyim. 😊
mervekucuk Nurdannnnnn bizde şeker yok ama bana hep başından beri iki hafta önden derdi şimdi yine çok iyi dedi doktordan doktora değişiyor demekki canım
YDE Nurdannnnnn hayır yok. Hatta detaylıda tek taraflı çentik çıkmıştı ondan dolayı doktorum daha sıkı takip ediyor. Gelişimsel olarak geri olmasın kiloyu takmıyorum ama doktorum gayet normal tam ideal kiloda dedi son randevumda.
mervekucuk Kızlar bebeğin başının büyük olduğu ultrason kağıdında hangi ölçüye bakarak anlayabiliriz bilen var mı?
Simgeeee Nurdannnnnn gayet normal kilosu hatta benim 33+5 de 2320 ydi. Haftasıyla uyumlu dedi. Doktorlar da sasırmıs kendini korkma sen 😂
Simgeeee Nurdannnnnn hiç takıntı yapma kilosunu. Şekerin yokmus hem korkulacak bisey yok demek 🙂 bu arada yasamadm hiç dediklerini 🙄