Valla tam üstüne bastınız içimi dökeceğim.. Bende tiksinme hiç olmadı, aksine canım daha çok çekmeye başladı. Çok çok azalttım, her gün bıraktım diye güne başlamak ama başaramamak, o vicdan azabı..
Şükürler olsun her şeye rağmen bıraktım artık hiç içmiyorum. Zamanla alışamadım sürekli yoksunluk halindeyim, baş ağrılarım geri geldi, etrafıma hayatı zindan ettim, trafikte insanlara falan saldırıyorum iyi değilim gerçekten. Bunları korkutmak için söylemiyorum, bir paketten günde bire düşen biri zaten bu durumu anlar. Ama bebeğim için her şeye değer, rabbim gücünü veriyor.
Linç etmesi çok kolay geliyor insanlara ama sigara kullanırken hamile kalmanın ne demek olduğunu ancak yaşayan bilir. Sigara kullananlar yaşadığı zor durumdan dolayı burada destek arıyor, kimse bile bile bebeğini zehirlemiyor, zehirlemez. İnsanlar bunun ciddi bir bağımlılık olduğunu ve herkesin bağımlılık düzeyinin, iradesinin, dirayetinin farklı olduğunu görmezden geliyor.
"O zaman çocuk yapmasaydın" diyen mükemmel ötesi anne adaylarına annelik sürecinde başarılar diliyorum, umarım kimse bu tarz bir durumu yaşamaz ama bilmiyorsunuz, yargılamayın, kınamayın. İnsan kınadığıyla sınanıyor