Halimeciftci Hani şiddetin her türlüsüne karşıydık hani kadına şiddete hayırdı şiddet sadece dayaktan ibaret mi oluyor sizce olumsuz yorum yapan arkadaşa saldıran anneler???
Halden anlamak, anlamıyorsak anlamaya çalışmak bu kadar zor mu gerçekten.. kırıcı olumsuz yorum yapmak yerine anneyi hemcinsimizi üzmek yerine yapma arkadaşım istersen bırakabilirsin diye olumlu telkinlerde bulunmak bu kadar zor mu gerçekten??
Sizler hiç mi şekeri fazla kaçırmıyorsunuz, hiç mi kola içmiyorsunuz hiç mi canınız midye yemek istemiyor evet bu dediklerim belki sigaranın yanında hafif kalır ama herkesin bir zaafı vardır bu kadar acımasız olmayın.
Ben de 10 yıldır her gün 1 paket içen biriydim ama hamile olduğumu öğrendiğimde yavaş yavaş azalttım ve sonra bıraktım çok zor biliyorum arkadaşım hala bile canım istiyor içsem içerim ama içmemeye çalışıyorum dayanıyorum bazen çok zorluyor ama içmiyorum.
Biliyorum sen de her anne gibi bebeğini düşünüyorsun ama istersen yapabilirsin çünkü sen çok güçlüsün, çünkü biz kadınlar çok güçlüyüz, çünkü sen annesin istersen canını ortaya koyarsın evladın için. Bence nefsine yenilme bebeğini düşün sigarayı içmek istediğinde elini karnına koy onu hissetmeye çalış güzel anne 🥰💜 kitap oku müzik dinle dans et dışarı çık yürü mesela. Onun dünyaya geldiğini hayal et 😌😍 ve olumsuz konuşan insanları hiç düşünme , eminim sen de herkes gibi evladını düşünüyorsun. Kendine inan yapabilirsin arkadaşım ☺️ Sağlıcakla 🎈