Dunyammm Kraftlar hiç güzel değil kızlar bence tabi.hemde baya pahalı 26.haftamdayim ben daha dün aldık arabamizi prava marka travel sistem çok güzel bence pusetiyle beraber 1200 lira.hemde çok hafif kullanımı kolay gibi görünüyo benim için hafiflik ve kullanımı önemliydi.tavsiye ederim
Saraalp CemreKesmekaya uzun araştırmalar sonucu inglesina aptica aldık, inceleme imkanınız varsa kesinlikle bakın derim
CemreKesmekaya Saraalp Benimde hoşuma gidiyor görüntü açısından kullanımı tabiki bilmiyorum ama değerlendireceğim bir ürün teşekkür ederim 😊
Saraalp Dkk bizim tercih ettiğimizde 13 kg a kadar kullanılabiliyor ama ne alırsanız alın eninde sonunda oto koltuğu şart
bilgihamile Merve612506 yaa bende kraft aldim 2000 lira verdim uzun sureli kullanilabilir falan dediler set seklinde almsitim uzuldm suan acikcasi tuh
Merve612506 bilgihamile vallahi puseti berbat arabada fiyatına hiç değmiyor iade şanaın varsa yada memnun kalırsın ben hiç olmadımda yorumlarada bakarsansa hep aynı şikayet ben bile bile aldım 😞😞
Vnsgb CemreKesmekaya casual quantum almıştım 2,5 yıl önce kuzum için hala maşallah taş gibi duruyor şimdi yine hamileyim ikinci içinde aynısını kullanıcam çok memnunum
Prensannesii38 CemreKesmekaya internetten kidz bebekten aldım kargoda bakalım nasıl gelcek pusetlı travel sıstem cok hosuma gıdıyordu 500 tl ye aldık hem umarım gorundugu gıbı guzel gelır
Saraalp Dkk tek başına satılan farklı markalarda varsa bilemiyorum ama ben hepsi bir arada aldım, çok araştırdım hepsi aşağı yukarı aynı kg a kadar taşıyor, bebek arabası hariç ama oto koltuğu 13 kg
Mebos CemreKesmekaya ben prego quatro aldım kullanışlı yani baktığım deneyimlediğim kadarıyla daha kullanmak nasip olmadı ama yaylanması korunaklığı 360 dönmesi felan ben çok araştırıp ve beğenip aldım bakabilirsin
CemreKesmekaya Mebos o kadar çok seçenek var ki belki karar vermem kolay olur diye buraya yazmak istedim kafam daha çok karıştı 😂 ama bakacağım bir ürün internetten baktım görüntü olarak çok rahat duruyor ☺️
Hatice38Elya Merve612506 bnmki geldi kurduk inan çocuģu olanlar çok begendi bnmki bebek arabasi hafif, pusette hafif nette kraft leon yazin çikar. Inan sizde çok begenirsiniz video izleyin.
Busbusvehashas Hatice38Elya ben de duydum daha önce memnunsunuz yani değil mi? Çok kaba bir araba değil