Bertug-Tugberk-Mom Son 6 Allahın izniyle 🙏🧿🥰 Rabbim cümlemize hayırlı doğumlar, sağlıklı evlatlar nasip etsin.. 🙏🙏🙏🧿
Hamileanneler_25 Bertug-Tugberk-Mom Âmin insallah canım rabbim bekleyen herkesi sağ salim bebeğine kavuştursun inşallah 🙏
Gamm Hamileanneler_25 son 55 :) hasta oldum boğazlarım çok kötü kulaklarıma vuruyor baş ağrısı yapıyor . Midem hep ağzıma geliyo ve kalkıyorum birkaç gündür hep kusuyorum doktor ilaç veremiyor uyku yok 🤷🏻♀️ Bende küveze girmesinler diye 38 i göreyim inşallah diyorum ama bi yandan şu vaktin bian önce geçmesini istiyorum :(
Hamileanneler_25 Cansinsen_ karar veremedik daha abim alpaslan istiyor bende yekta diyorum ama daha karar veremedik eşimde bi isim bulamadı hala 😂
Hamileanneler_25 Tugbaztrk bende merak ediyorum ama sezaryen olacağı için 38 de alır gibime geliyor 40 beklemez kilomuz da 1 hafta önde gidiyor bizim
Beyza1234r Ah canlarım son 1 😒 ne gelen var ne giden bebek gelmek istemiyor sanırım ne yapıcam bilmiyorum zorla dogurtturcaklar 0 cm açklık açıklık yok su yok niişan yok gelmiyor korkuyorum😐 dua edin ne olr. Tam 40 hafta oldu
Berrygurumi Hamileanneler_25 hem ağlıyorum hem gülüyorum 🥺😁 beni o kadar iyi anlatmışsın ki,,, benim de kaldı 55 bakalım hayırlısı,,, akşamları uyuşabilsem çok güzel olcak ama,,, sağ Salim gelsin bıdıklarımız inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Hamileanneler_25 Berrygurumi bende zor uyuyorum geceleri ve sık sık uyanıyorum hiç rahatım yok onlar iyi olsunlar da sağlıkla kavuşuruz inşallah 🙏
Hamileanneler_25 Tugbaztrk en fazla 38 -39 hafta da alsın da kavuşayım diyorum bir an önce hem pisliğini yemesinden korkuyorum