Denizincani valla benim normal oldu dikisim oldu çok zordu yürümek oturmak dikişler çok battı soğukta sızladı 2-3 ay falan bida sızlama olmadı çok şükür 1 ayda anca düşmüştü dikişlerim yan oturmaktan yanlarm acımıştı nereye gitsem altıma minder koyuyordum minderi yanımda taşıdım hep 😂😂 batikon sürdüm pamukla hep öyle zamanla kurudu dikişler düştü . Sezaryen olunca ağır kaldırınca soğukta sızlıyor diyor ya kimisi valla normal olunca da sızlıyor dikiisin olursa . Zaten hiç biri kolay değil normal de zor sezaryen de normal sağlıklı olabilir ama sezaryen de sağlıksız bisey değil olsa doktorlar yapmaz çoğu kişide sezaryen olmazdı. Saatlerce acı çekip kivrandm 12 saat boyunca kimse benmle o acıyı çekmedi kimse seni düşünmüyor annen esin dışında annem bekledi beni ben doğurdum ama kadın 9 doğurdu. En iyisi ol sezaryen 10-15 güne toparlan kim sezaryen olsa kırkı çıkmadan gezmeye başladı 😂