Kesinlikle cildinizle alakalı ben ilk öğrendiğimden itibaren bebe yağı bemlendirici kremler kakao yağı zeytinyağı ve vazelin kullandım hergün sürdüm 33. Haftaya kadar hiç yoktu bi sabah bi uyandım 2-3 çizik şeklindeydi sonra bebeğinde aşağı inip baskı yapmasyla daha belirginleşti yani çokta kremlerle alakalı değil olacaksa oluyor