balkupusununannesi Çatlak kremi kullanmaya ne zaman başlamak gerekir ve çatlak kremi ,yağı tavsiyeleriniz nasıl ,ne kadar süre kullandınız ?
Flybatuoguz84 balkupusununannesi hic bisey sürmüyorum 19+1 iz ama simdiden catlamalar basladi Bend e merak ediyorum ne kullaniyorlar cnm
26082014 balkupusununannesi Hindistan cevizi yağı önermişti doktorm 1 tane çatlağım bile yok olmadı ve 4 aylıkken başlamıştım sabh akşm sürüyodm son haftalar göğüslerime de sürmeye başlamıştım ve hiç yara faln olmadı emzirirken tavsiye ederim
Bm20 balkupusununannesi canım ben 16 Haftaya kadar bebe yağı kullandım çok para vermek istemedim sonrada palmers diye bi losyon aldım şuan karışık kullanıyorum bazen bebe yağı bazen palmers hattâ bazen arkonun classic olan yağlı kremini 29 haftalık oldum şuan hiç bişeyim yok yani bence deriyi nemli tutmak önemli bol su içmeyi de ihmal etme 😊
ekara balkupusununannesi hamileliğim boyunca karışık kullandım. Birini bitirip öbürüne geçtim ilk aylarda 2-3 günde 1 kez kullandım 6. aydan sonra günde 1 8. aydan sonra günde 2 kez sürmeye çalıştım. Hindistan cevizi yağı mustela çatlak öncesi ve frei öl yağı. hafta içindeyim çatlağım yok
balkupusununannesi 26082014 çok teşekkür ederim nerden aldınız hangi hindistan cevizi yağını kullandınız
Gamzeli_1 Bm20 canm ben sadce bebe yağı kullandm 37deym şükür şimdilik yok hatta ara bi göğüslermede sryorm malum kuruluk oluşuyor
Leylus Bm20 canım ben 15+1 im doktorum 16 fan sonra konuşuruz o konuyu demişti ama ben önlem olsun diye bayadır bebe yağı kullanıyorum burda okumuştum evdede vardı gerçekten faydası oluyormu yani
esranilay balkupusununannesi ben de lierac kullanıyorum canım günde 1 kere sürmek yetiyor. Hamileliğin 4. Ayında başladım şu an 8. Ayındayım hiç çatlağım olmadı tabi bence tek başına kremle olacak iş değil suyu da bol içmek gerekiyor günde en az 2.5 lt su iç faydasını görürsün
Dkk 16+1 iz. Göğüs uçlarıma zeytinyağı sürmeyi düşünüyorum hafif döküntü başladı. Ne dersiniz hanımlar deneyen var mı
rabiaa_ balkupusununannesi Sabah lierac jel gece hindistan cevizi yagi sürüyorum simdilik catlak yok bakalim insallah olmaz🤷🏻♀️ 4. Aydan sonra başladım
Isgnzhr Bio oil catlak ve bakim yagi kullaniyorum arada badem yagi ve nemlendirici krem de suruyorum aslinda amac gerilen bolgeleri nemlendirmek kuru kalmasini engellemek bu yuzden ne surdugumuzun pek onemi yok bebe yagi da olur zeytinyagi da duzenli olarak kullanmak onemli olan
Rainhn En güzel krem en masrafsız ve kimyasalsiz krem saf kokusuz vazelin evde olan biriyseniz durup durup sürün çatlak olayi genetik birazda en iyisini kullanıp doğuma bi hafta kala çatlağı olan arkm da oldu hicbisey kullanmayıp çatlağı olmayanda oldu.
BenNaz Haftamdan itibaren Mustela kullanmaya başladım 34. Haftadan itibarende sabah bil oil yag gece mustela sürmeye devam ettim ve 37. Haftama kadar hiç çatlağım olmadı ama şuan 38. Haftamda çatlamalarım başladı göbegimin aşagı inmesine de baglıyorum ama kullanmasaydım krem yağ daha fazla çatlardım eminim çünkü vücudum çok yatkındı. Her şeyden önce göbeğinize bişeyler sürmek teması arttıran bişey her gün dokunmak karnınıza bebeğeben böyle düşünüyorum . sevgiler.
26082014 balkupusununannesi rica ederim gratisten almıştım Kavanozun içindeydi sürüceğim zaman sıcak suyun içine koyuyodm kavanozu eriyodu hemn