Sedaabdullah
Psikolojinizi bozmayın lütfen çok ağladığımı bilirim bende . Şon ay femera ve çatlatma iğnesi kullandım. Ve eşime ilişki gümünden falan bahsetmedim. Onlar bizden daha fazla etkileniyor sanırım belli etmeselerde. Hamüle olunca da inanmıyorsunuz zaten o psikoloji çokta düzelmiyor 🤦🏻♀️Hareketleri hissedince geçer diyorlar bakalım . Rabbim sizede en doğru zamanda nasip etsin. Nasip etmeyeceği şeyin hayalini kurdurmazmış.
siz ne düşünürsünüz bilmiyorum da benim tam Muharrem ayına denk gelmişti bu duayı okumuştum. Sonra adet olmadım . Muharrem’den sonra da başka sayıda falan okunuyordur belki araştırmak lazım.
👧👧👧👧👧👧👧
🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼
Muharrem ayında çocuğu olmayan ve çocuk sahibi olmak isteyen kimseler:
Enbiya süresi
89 ncu Âyet-i kerimi
4774 defa eşi yada yakınları ile birlikte okursa çocuk sahibi olabilirler...
Başlamadan önce eşler SADAKA verecek dua bitince de ayrıca yeniden SADAKA verecek duayı etraftakilerde okuyabilir.
MUHARREM ayı’nda
Enbiyâ Sûresî
- Ayetini
“4.774 “kere çocuk olması için okunmalı diye belirtiliyor.
Bismillahirrahmânirrahîm.
وَزَكَرِيَّا إِذْ نَادَى رَبَّهُ رَبِّ لَا تَذَرْنِي فَرْدًا وَأَنتَ خَيْرُ الْوَارِثِينَ
Meali:
“Zekeriya da hani Rabbine: «Rabbim! Beni tek başıma bırakma, sen varislerin en hayırlısısın» diye nida etmişti.”
Ses kayıtlarını dıkkatlı dinleyın
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻