benim de eşim doğuda asker bende ailemle izmirdeyim evim eşyalarım istanbulda kaldı. Beraber bu anları paylaşmak cok isterdim ama gidemedim yanına şartlar 🤷♀️ Bi yandan ağrılarım cok arttı 36+1 oldum doğsa da kavussam diyorum ama zamanında gelsin de babamız bari yetişsin 39da gelebilicek😥 ama yatınca kalkamıyorum belim tutuluyo çatım cok agrıyor napcaz bakalımm