Dilek1661 Ya iki üç gündür çok olmamak kaydıyla cips yiyorm bu pringles cipsler varya zararı dokunurum sizde yiyomusunuz🙈🤷♀️
sevgiarslann54 Dilek1661 daha dün yedim ama çok sık olmamak şartıyla bişey olmaz bence sadece asitli içecekler ve kahve çay gibi kafeinlerden uzak kalıyorum ben
meymis Dilek1661 günlük öğün haline getirmediğin sürece bişey olmaz. Ben ilk aylarımda açlıktan eti gong a takmıştım. Başka hiç bişey yiyemiyodum düşün:)) bi cipsle bebeğe bişey olacaksa zaten sağlıklı gebelik değildir. İçin rahat değilse tarhana yiyebilirsin veya galeta. Cipsten iyi en azından
Dilek1661 sevgiarslann54 bir paketi üç günde falan yedim işte azar azar bitirdim yiyince üzülüyorum ama can istiyo elimde değil bida uzak kalıcam🙏
Grhn Solitoo her gün yemek çok zararlı 🤭 bence biraz azaltın. Bu programın blog kısmında da cipsin zararlarından bahsediyor . Bence bakın
MinnieMouse Her seyin fazlasi zarar tabi abartmadikca yenir. Caninin istedigi her seyi ye, herhangi bi riskin de yoksa rahat ol. Onemli olan bol su icmek demisti doktorum 🥰
Solitoo Grhn canım elimde değil çok ödem toplamışım hepsi yediğim cips ve çekirdek yüzünden doktrum tuzluyu yasakladı hâla yiyorum🤦🏻♀️Mide çöp ne atsam gidiyo 😅
Solitoo Dilek1661 sen 1 paketi 3 günde ben 3 paketi 1 günde yiyorum 🙈çok şükür şimdiye kadar bişey olmadı
Grhn Solitoo 😃😃 oo dikkat etmelisin ama . Kaç haftalık oldun . Son aylarda özellikle dikkat et allah korusun tansıyon da çıkar tuzlu yemekden . Birde bebeğe bir faydası yok canım bize kilo olarak geri dönüyor 🤦♀️
Yenidilek Dilek1661 canım yiyebilirsin bende yiyordum fakat belli bir süre sonra ödem topluyor vücut tuz oranı dolayısıyla