World Annesininmucizesi- ben geçen pazartesi korktum doktora koştum hemen , şükür sağlıklıymış 🙈 salı tekrar gideceğim. Sanırım ben her hafta ultrasona girmeden rahat edemiycem
Handan88 World çok sık ultrasona girmemeye çalışın yine de bebek için çokta yararlı değil ultrason benim doktorum çok girilmesini istemiyor baya ısı ve ses dalgaları gidiyormuş
Misssimsek Annesininmucizesi- eşim alacaktı nerdeyse kalp sesini dinlemek için portatif ultrason gibi bişey varmış zor vazgeçirdim 😂😂 bide onu kafamıza takar evham yaparız az mi attı kalbi çok mu attı diye 😅
Annesininmucizesi- Misssimsek ben şu Bizi muayene ettiklerinden bi tane istiyrpumm🤣🤣 valla dayanamıyorum hep dua ediyorum insaAlalh iyidir evlatlarımız 😍
Maytekin 7+6’yız bu hafta kalp atışlarını duymaya gideceğiz çok korkuyorum aksi bir şey olmasından. Sırtım ağrıyor ve aşırı aşırı uykum var bıraksalar 7/24 uyurum 😊
Misssimsek Annesininmucizesi- ay valla eşim onuda arasyirmista baya milyonlardan bahsediyor fiyatı için 😂😂😂 şu 9 ayı hayırlısıyla bi atlatsak kafayı yemeden 😆 doktorum ayda 1 çağırdı kontrole zaman geçmiyor ocak 9 gibi gidicem kontrole daha çoook var
Annesininmucizesi- Misssimsek ahahha ayy kuzum kesinlikle aynı seyleri düşünüyoruz 🤣🤣sağlıklı olsunlar insaAllah ya doktor bana da bir ay sonra gel dedi ben dayanamam kuzum iki hafta da bir gideyim bari 🙊🙊🙊
Efsunm Annesininmucizesi- ara sıra mide bulantım olyo çok kötü oda ama bugün kalp atışını duymaya girecez hayırlısı inşallah sabirsizlanyrm
Annesininmucizesi- Efsunm güzel güzel duyarsınız insaAllah bu hayatta bi insanın duyacağı en güzel ses olduğuna inanıyorum 😍
Misssimsek Annesininmucizesi- bende öyle düşünüyorum en azından sağlık ocağına gidip kalbini dinlesem diyorum ilçede oturduğum için burda kadın doğum doktoru yok ile gitmemiz gerekiyor eğer sürekli gitme gibi bi imkanım.olsaydi her hafta bile gidebilirdim 🙈🙈 annelik çok başka biseymis aklım sürekli onda başka bişey düşünemiyorum aklımdan cikaramiyorum
Misssimsek Annesininmucizesi- canım.simdi.seni temmuz annelerinde gördüm aynıymış bizim günümüz bende 8+4 olduk bugün inşallah aynı zamanlarda kucagimiza aliriz bebislerimizi ❤
Annesininmucizesi- Misssimsek bende öyle canım bende öyle sağlık ocağındaki cihaz 20. Haftadan sonra net duyuluyor demişlerdi burdaki bi başlıkta belki sizde ki iyidir böylelikle gidip gelme sorunu yaşamazsın🥰 keşke senle aynı yerde otursaydık 🙊🙈
Annesininmucizesi- Misssimsek amin amin amin insaAllah hayırla sağlıkla alırız minnoşlarımzıı 😍 zor yoldan elde edince bide daha da zor oluyor sanki her an birşey olacakmış gibi allah yardım etsin bize bebeklerimizi sapasağlam kucağımıza alalım sağlık ve hayır ile insaAllah 🥰
Misssimsek Annesininmucizesi- geçen hafta kayıt için gittigimde sağlık ocağına kalbini duymak.icin istediğim zaman gelebilir sin dediler herhalde duyulur şimdiden diye düşündüm ama bilemiyorum. Evet ya keşke aynı yerde olsaydık çok mu uzağız acaba nerdesin sen ben cankiridayim
Misssimsek Annesininmucizesi- acaba sen ben olabilir misin 🙈 bende 5 sene bekledim minigimi hala da inanamiyorum benimle olduğuna 🙃
Annesininmucizesi- Misssimsek Erzurum’da canım 🥺 demeli o zaman değişiyormuş cihazlar bende burda okumuştum valla bi bilgim yok 😘
Happymumsyy Annesininmucizesi- lütfen hiç korkmayın ☺️☺️ Bende her hafta yazardım böyle oldu şöyle oldu falan falan... hepsi geçici şuan 36 olduk keyfine varın.