Annesininmucizesi- Herkeste belirti olmaz diyorlar benimde belirtim yok ama benim içimde hep bi korku oluşuyor acaba bebek iyi mi benimle mi diye hep bir tedirginlik oluyor yalnız değilim demi Bu konuda 🤕sizler nasıl hissediyorsunuz
Efulli Annesininmucizesi- Yalnız değilsin canım bende 7+5 günüz korkuyorum ama bu seferde stres etkiliyor diye
Misssimsek Annesininmucizesi- ilk haftalar bende de hiç belirti yoktu o korku bende de hep vardı 2 haftadır falan sabahları bulaştıran nerdeyse boğazından kan geliyor. Çok şükür yemek yememde sıkıntı yok sabah ki bulantiyi atlattıktan sonra gün içinde sıkıntım olmuyor bide geceleri midem ağrıyor. 8+3 olduk bakalım daha neler yasiycaz. Sende acele etme bir başlar bulantilar hayata kusersin çok yaramaz bu bebisler ❤
Hatice_talan8155 Annesininmucizesi- bnmde normalde bugün tam 8 haftalık olmam gerkiyor hesabıma göre. Ama dün doktpra gittiğimde 7+6 ydı ultrasona göre 5 hafta falan çıktı keseyi gördük kalp atışı için 27 aralıkta bir daha çağırdı normal mi geriden göstermesi ultrasonun
Efsunm Annesininmucizesi- ara sıra mide bulantım olyo çok kötü oda ama bugün kalp atışını duymaya girecez hayırlısı inşallah sabirsizlanyrm
Handan88 O korku bende de var 😔 sanki hamile değilmişim gibi hissediyorum birşey yemek istemiyorum midem de hep bir ağrı
Annesininmucizesi- Misssimsek Ah kuzum ya bende 8+3 oldum😍 eve ultrason cihazı alınsa keşke 😂bulantı ol asada olur da ne bileyim hep görmek istiyorum 😇
Misssimsek Annesininmucizesi- eşim alacaktı nerdeyse kalp sesini dinlemek için portatif ultrason gibi bişey varmış zor vazgeçirdim 😂😂 bide onu kafamıza takar evham yaparız az mi attı kalbi çok mu attı diye 😅
Annesininmucizesi- Hatice_talan8155 geç döllenmede oluyor kuzum benim de normalde kendi düzeltilmiş hesabıma göre 8+3 ultrasonda bi kaç gün geriden geliyor
World Yalnız değilsiniz. 8+1 im Ne bulantı ne halsizlik ne aşerme hiçbirşeyim yok gayet normal hayatıma devam ediyorum ve hep kayboldu kesin içimde,kalbi durdumu ? Düştüde haberimmi olmadı diye panikliyorum hep.
Annesininmucizesi- World bende canım ya bende ve bu biraz yıpratıcı oluyor geceleri uykum kaçıyor bu düşünceden 🥺
World Annesininmucizesi- ben geçen pazartesi korktum doktora koştum hemen , şükür sağlıklıymış 🙈 salı tekrar gideceğim. Sanırım ben her hafta ultrasona girmeden rahat edemiycem
Umudum_1990 Ayni durumlar bendede var niye belirti yok acaba bisi mi oldu diye bulantim olsa keske der gibiyim bazen tuhaf durumlar 😂😂😂
Handan88 Adet dönemlerinde benim de sancım oluyor birde beyaz lekeler oluyor normaldir herhalde yemek yemeye çalışıyorum ama sürekli bulantı hissi var yendiğim hiçbirşey den zevk alamıyorum acıkmayı özledim 😐 inşallah geçer 2. Gebeliğim diğerinde yaşamadıklarımı yaşıyorum