tazeanne__ ben adetime 2 gün kala ölçtürdüm 145 çıktı, doktor bana da aynısını dedi şüpheli dedi. Adetim bi gün geçince gittim. 353 olmuş, dış gebelik tehlikem kalktı çok şükür. Folik asit almayı unutma. Seninki de yükselecektir inşallah Allah’ın izniyle