Kardelenyigit Benim reglden 4 gün önce 14tü birde bundan önce dış gebelik hikayem var benimde doktor şüpheli yaklaşmıştı ama 5 gün sonra 600lerdeydi 🥰rabbime bin şükür 16 haftalık olucam hiç takma kafanı gayet iyi değerin
tazeanne__ Kardelenyigit şu an moralim böyle güzel yorumları okuyunca öyle düzeliyor ki çok sağolun 🥰 2 gün sonra tekrar vermeye gidicem inşallah güzel sonuç alırım. Sende sağsalim bebeğine kavuş inşallah 🌸
duyguyilmaz tazeanne__ Valla ablam 300lerde ogrenmisti baska bir tanidigim 35le mi ne:) erken ogrenmek buyuzden sikinti iste🙈
tazeanne__ duyguyilmaz o kadar sabırsız oluyo ki insan böyle güzel bir durumda bi an önce öğrenmek için elinden ne geliyorsa yapıyo 😂 ama doktor öyle deyince moral tamamen gitti tabi. İnşallah sağsalim kucağımıza alırız 🌸
Simya tazeanne__ öğrendiğimde adetime 2 hafta vardır ve beta hgc değerim 24 tü.. Doktorum 3 günde bir beta degerime baktı zaten ikiye üçe katlayarak devam ediyor şu an ben 8+4 günlük hamileyim şükür , cnm sanada hayırlı olsn ins sorunsuz bi gebelik geçirirsin
tazeanne__ Simya Çok sağol canım ☺️ benim 2 gün var şu an 2 gün sonra tekrar çağırdı test için inşallah güzel haber alırız. Sende sağsalim alırsın inşallah kucağına sana güzel bir hamilelik diliyorum🌸🥰
tazeanne__ Tazeanne0134 çok sağol canım moralimi bozdu doktor sevincim yarım kaldı 2 gün sonra kontrole gidiyorum inşallah hayırlı haber alırız. Sende sağlıcakla kucağına al bebişini inşallah ☺️🌸
Tazeanne0134 tazeanne__ amin canım inşallah hiç üzme kendini stres de yapma herşey olacağına varıyor daha dün gibi inşallah sende daha dün gibi dersin sağlıkla büyür ve kucağına da alırsın
Simya tazeanne__ İnşallah canım 🥰 dediğim gibi değer düşük diye kendini strese sokma Erken öğrenmek biraz zor oluyo insan her konuds bi panik oluyo şahsen ben öyleydim.. Ağır kaldırma üşütme ve parmak uclarına basıp bir yere uzanma kendne dikkat et hayırlı haberlerini bekliyoruz Allahın izniyle
tazeanne__ Tazeanne0134 bu güzel yorumları gördükten sonra içim rahatladı hepinizden Allah razı olsun 🙏 sağsalim hayırlısıyla inşallah kucağımıza alırız, bugünlerde aklımızda güzel bir anı olarak kalsın ☺️
Deletedmom2224 tazeanne__ pozitif denmesi için yeterli benimde ilk değerim 62 idi doktorlar zaten bebeği görene kadar hep şüpheli diyor merak etmeyin iki gün sonra tekrarlayın testinizi
deletedmom572 tazeanne__ canım ben de adete 5 gün kala 21 çıkmıştı, doktor bana da kesin konuşmadı, ama pozitif düşün, 2 günde 2 kat artarsa problem yoktur, doktorlar her ihtimale karşı net konuşmak istemiyorlar. Gebelik var hayırlı olsun :)
edaaedaa33 tazeanne__ benimde adetime iki gün kala 34 cıkmstı smdi beta degerii uçtu gıdıyo daha bir buçuk aylıgız korkma senınkıde artar🤗
Nslhnakn tazeanne__ benim adetime 1 hafta var iken 7,86 idi Düzenli kan verip düzenli yükselmesine rağmen dış gebelik denildi ama çok şükür 11+1 im🙏🏻❣️ Sağlıkla ilerler sürecin inşallah
Buse0911 tazeanne__ benm illk 18 cikmisti adet gecikince yukselior canm. Ama bn malesef kaybettim 😭bu konu ustunede arastrmistim adet gecnce yukselior hizla deger. Merak etme yani. Saglik sihatle kucagina almayi nasip etsin Rabbim
Kayraruzgar tazeanne__ değer gayet iyi çıkmış niye düşük denmişki iki gün sonra iki katınada çıkıyorsa gayet güzel bence