Gly_87 bilaloguzunannesi saglikla kucaginiza alin insallah, bizimde 8 ocakta randevumuz, her randevuyu sabirsizlikla bekliyoruz esimle 😀
bilaloguzunannesi Gly_87 aynen bizde öyle çok merak ediyorum acaba nasıl oldu diye kalp atışını duymak çok güzel bir duygu Rabbim isteyen herkese nasip etsin😍
Yenianneadayi2208 kutbayneslihan ben ilk testlerimi devlette yaptırdım hiç bir ücret ödemedim. Ama 2li testte özele gittim 395 tl ödedim.
gzmuygn bilaloguzunannesi 18+1 im Ozan Turguta gidiyorum gelişimdeydi oraya geçince bende ona gitmeye başladım.