[silindi] kutbayneslihan beta hcg için 24 lira ödemiştim diğer kan testlerini sağlık ocağında yaptırdım ücret ödemeden
Yenianneadayi2208 kutbayneslihan ben ilk testlerimi devlette yaptırdım hiç bir ücret ödemedim. Ama 2li testte özele gittim 395 tl ödedim.
bilaloguzunannesi kutbayneslihan ikili testte kan testi için 32.5 tl ödedik muayene içinde 95 tl ödüyorum iskenderun özel palmiye hastanesinde esim uzman çavuş indirim hakkımız var onu kullanıyoruz
gzmuygn bilaloguzunannesi doktorunuz kim bende oraya gidiyorum normalde 120 tl ama 95 sendikalılara falan yılbaşından sonra artacak dediler
Gly_87 bilaloguzunannesi bende palmiyeyle anlasmali bi kurumda calisyorum bnde ayni ucretleri öduyorum.
kutbayneslihan Biz medıcalpark İstanbul İstinye üni hastanesınde 10 tüp kan ayrıca idrar için 600 tl ödeme sağladık o yüzden sormak istedım
kutbayneslihan bilaloguzunannesi ben daha çok Yenı 6 haftalık doktorumdan çok memnunum Meriç çağrı ağır
gzmuygn bilaloguzunannesi 18+1 im Ozan Turguta gidiyorum gelişimdeydi oraya geçince bende ona gitmeye başladım.
kutbayneslihan bilaloguzunannesi aynen herkese güvenılmıyor ne yazıkkı en iyisi olsun diye bizde bazı şeyleri görmezden geliyoruz ☺️
bilaloguzunannesi Gly_87 kemal kılıç 14+5 doktorumuzdan memnunum ikili test yaptırdık çok şükür çok güzel geldi sonuçlar MaşAllah 😊 3 ocak da randevumuz var
Gly_87 bilaloguzunannesi saglikla kucaginiza alin insallah, bizimde 8 ocakta randevumuz, her randevuyu sabirsizlikla bekliyoruz esimle 😀