Adanur benim 31 mm di sanırım yatıcaksın dedi doktor sanki bebek bir yerde toplanıyo gibi oluyo bazen sonra geçiyor yürüdüğüm zaman çok hemen aşa doğru baskı hissediyorum sen serum iğne kullandın mı canım ben 4 hafta ,, haftada bir serum iğne Şeklinde aldım ilkte nişanım geldi benim sonrası ağrıyla gittim doktora kanala girmiş dediler serhm iğneden sonra ağrılarım azaldı