Selam kızlar .
17 haftalıkken Happymomapp yukledim ve konuları okuyordum .
Hep erken doğumdan korktum .
2 gün önce 31+5 de evde sancılar bel ağrıları başladı . Hastaneye gittim rahim ağzı kısalmış 15 mm olmuş . NST ye bağladılar sancı cıktı .
Tüm bunlar durduruldu , şimdi evdeyim . Yalnız yatakta olmalıyım .
32 +0 haftalık hamileyim şu an . Bebeğim çok küçük yaa 2065 gram , 43 santim doğarsa küveze girer . Bu durumda olan oldu mu? Atlata bilirmiyim çok korkuyorum yaaa dualarınızda beni unutmayın kızlar