Zehramomm Mrs_erkan çok tuhaf gerçekten avzem arjin nasıl isim anlamadım ismimin arjin olmasını istemem şahsen
Brfnyldrm Zehramomm ben sadece isim önerisinde bulundun ama yorumlarınız hiç hoşuma gitmedi herkesin sevmediği beğenmediği isimler olabilir buna saygı duymak lazım saygı duymuyosanizda yorum yapmayın
Xxxcre3521 Brfnyldrm canım Kürtçe isim yerine yabancı isim demiş olsaydın bayılırlardı üzgünüm dünyada ırkçılık diye bişey var boş ver takma..
Zehramomm Brfnyldrm size bişey diyen oldu mu ben arkadaşın bana komik geliyor demesine cevap verdim size siz beğenebilirsiniz bana tuhaf geliyor dedim zaten niye atladın sen koy saygı duyuyorum ben bu tarz isimleri uydurmaca buluyorum beğenmedim diye herşeye cevap vermenize gerek yok sizde bana saygı duyun
Zehramomm Xxxcre3521 niye bana cevap verdiği şeye cevap verdiniz ben mi dedim kürt müsün diye ben sadece beğenmediğimi söyledim beni ırkçıymışım gibi gösterme çaban ne? Beğeniyosa sen arjin koyabilirsin kızının ismine ben yabancı isime de karşıyım ki kızımın adı zehra başkası dedi kürt müsün diye ben değil iyi oku
Xxxcre3521 Zehramomm ben de bi Kürt olarak arkadaşının söylediği isimlere saçma komik şu bu gibi yorumlarda bulunman ilk olarak aklıma ırkçılık geldi beğenmediğinizi başka bi şekilde ifade edebilirdiniz..hayırlı akşamlar
Zehramomm Xxxcre3521 ben elisa ada güneş toprak isimlerini de beğenmiyorum söylediği isimlerin kürtçe olduğunu bile bilmiyorum ırkçılık yaptığımı söylemeniz de ne bileyim tamam öyle olsun 😂
Eslifdenizc Herkesde hormonlar tavan olunca eften püften kavga çıkıyo 😄😄 sakin olun kızlar renkler zevkler tartışılmaz 😘😘 isim Önerim LEYLA ZEYNEP İPEK .sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz 🙏🏼
zeynepvural Yeni nesil isimlerin çoğu uyduruk. Mesela Buğlem. Hiçbir güvenilir kaynakta geçmiyor. Bizim camide Mustafa hoca var. Arapça biliyor. Hayatında hiç Buğlem diye bir kelime duymamış ve uydurma olduğunu söylüyor.
zeynepvural Arjin de uyduruk. Kürtçe sözlüğe baktım. Arjin diye bir kelime geçmiyor. Yok yaşam ateşiymiş yersen (!)