A_S_K Yasemindnz Duru ne naif bir isimdir. Öyle hoş geliyor ki .. Duru denilince aklıma hanımefendi kibar utangaç sevimli bir kız çocuğu geliyor böyle öpmeye kıyamazsın 🥰 Bence kesinlikle duru olmalı
Mutlu_anne2 Ben efna ve gülendam ismine bayiliyorum ama oğlum olacak kızım olsaydı ikisinden birini koyardım 😊
Yasemindnz Aslında derin ismi hoşuma gidiyor fakat manası da güzel olsun istiyorum bebeğimiz 7. Ayına kadar erkekti sonradan kız dedi doktor ve geçen hafta kontrolde 20 gün içinde doğar dedi ama hala ismi yok 😔 kararsızım buradaki isimlere ek birde defne var aklımızda
Yasemindnz Polat2706 derin lina olarak koymayı düşünüyoruz derin olursa 😍 derin deniz olunca biraz anlam katıyor gibi ama hoş geliyor mu ki gerçekten 🥰
Polat2706 Derin deniz dediğiniz gibi çok anlamlı kulağa çok hoş geliyor ama derin lina denizde güzel 😂
Brfnyldrm Zehramomm benim cinsiyeti belli değil ama kız olsa bunlardan bitanesi erkek olsa berkin aras koyucam bunlar bi yerden bulmadim internetten karşılaştım hoşuma gitti ronya hevi kuzenimin kızı çok begenmistim
Zehramomm Brfnyldrm bana çok tuhaf ve kafadan uydurulmuş isimler gibi geliyor tabi siz beğenebilirsiniz benim için bir tek anlamı değil söylemesininde güzel olması lazım arjin avzem ne bileyim 🤷🏻♀️
Brfnyldrm Zehramomm bunlar hiç biri kafadan degil duyulmuş isimler ve anlamlı isimler size öyle gelebilir ama hiç biri kafadan değil
Mrs_erkan Zehramomm gercekten bana da cok komik geliyor annelerin artik farkli olacam diye cocuklarina bu tarz isimleri vermesi. Yabanci ismi gibi hep. Ne gerek var cocugunuz ilerde utanacak
Zehramomm Mrs_erkan çok tuhaf gerçekten avzem arjin nasıl isim anlamadım ismimin arjin olmasını istemem şahsen