Happymumsyy 34,35,36 haftalık anneler nasılsınız? Günleriniz nasıl gidiyor sezaryen için gün aldınız mı ? Bebek kiloları nasıl 😁😁 çok heyecanlıyım 10 ocakta doğumum çok az kaldı 😱🙈🙈
Aturkk Happymumsyy bende cok heyecanlıyım ve daha biseyim hazır değil😱😂 benımde 10 ocak görünüyor🙏🏻♥️
Melikemr Happymumsyy 35 haftalık oldum bende canım dönmedi bebiş doktorum sezeryan dedi 😏 ama ben korkuyorummm
Kizkalesi Happymumsyy 34+2 deyim ama daha net bir gün vermedi iki hafta sonrası için çağırdı36 iken gün verir herhalde
Tulay61 Ben 34+2 deyim carsamba kontrolum var sezeryan olucak insallah gun verir artik belli olsun istiyorum😊
Happymumsyy Aturkk ah canım acilen hazırla bak belki beklemez o tarihi riske atma benim kendi çantam hazır değil bebeği hazırladım şekerleri de yaptırdım şükür biseyim kalmadı ☺️ Ama yine de çok panik oluyorum acaba eksik biseyim varmı diye
Ytelmas Aturkk benim de 9 Ocak görünüyor nasipse. Bende hiç bir şey hazırlamadım. Kıyafetlerini tıkadım ama ütülemedim. Çantam hazır değil ve ben çok yoruluyorum artık 😕 Allah yardımcımız olsun
tubizm Mom666 daha dün 33+5 tim ve benim de 2070 gram bu kadar olur. bana da az geldi. dr normal diyor iki haftada 500 gr aldircan dedi🙄
Kayraruzgar Mom666 sanmıyorum biz mua girmeden 2 kiloyu geçmiştir dedi bizimki 2 buçuğuda geçmiş ama zaten gelişimi önde o yüzden bence sizinki gayet normal.
Mutlu_anne2 32+1 de 2600 kilosu boyu 46 Cm di suan 34+3 uz ne kadar kilosu bilmiyorum. Benimde 2. Sezeryan olacak daha gün vermedi. Bel kaşık ağrısı mahvediyor beni üstelik bi halsizlik var ki 2 haftadır anlatamam. Du 2 gündür de sezeryan dikis yerim aciyor kızarmış 😣
1seda1belinay Mutlu_anne2 bende sennle aynıyım canm bebek de hep normaldi hatta 3gun onceydı bu zamana kadar ama sımdı 1hafta geri dıyor 😪bebek ıcn gunde vermedi. Muhtemelen gec dollenmedır dedı. Senn son adet tarihin ne bebek uyumlu mu tarıhle
Solitoo Happymumsyy yok doktor mümkün değil dedi sancılarımda olunca almak zorunda zaten 2.sezaryenim sağlıkla alalım kucağımıza 🙏🏻İnşallah
Kizkalesi Happymumsyy sen kaç haftalıksın bana 10-15 ocak arasında alırız dedi ama hatta 10 gün erken bile alabilirim dedi neye göre gün veriyorlar 😌
Edaa3595 Happymumsyy bizde 35+3 üz henüz belli değil sezeryan yada normal mi olacağı şuanlık herşey normal duruyor bebek baş geliş bakalım neler olacak :) ağırlaştık ayakta durmak zorluyor artık sanki karnım aşağıya doğru çekiliyor ayakta kaldıkça kol bacak ağrıları fazlalaştı birde uyku durumum çok millet uyuyamıyor biz kızımla bir güzel uyuyoruz gece gündüz demeden 🤗🙈
Happymumsyy Kizkalesi 35 haftalığım canım ama daha önce sezaryen olduğum icin 38 de alacak yani 38-39 arası oluyor tem 10 Ocak 🤗