Hanimlae meehaba biz henuz cok yeni happykidsli olduk. Bebgim henuz 1 haftalik burun tikanikligi problemi yasiyoruz acile gittik serum ve siringayla acmamizi soylediler denedik iki kere acildi ama halen emmesinde problem var. Bu konuda tecrubeli anneler varsa yardim etsin lutfenn. Korkudan agladim ben zaten hastayim bebegime gecti diye helak oldum. Doktor acilmazsa geri getir yogun bakimlik olablir falan dedi deliricem