Buket1990 canım benim tedirgin olma sakın, biraz eskilerin korkutmalari var üstümüzde belki ondan da tedirgin olmuşsundur sakın alttan bakmalarına izin vermeyin, düşük olur diye sacmalayanlar duydum ben de. Benim de karnimdan göremedi keseyi miyomum varmis, alttan bakti iyi ki de baktı keseyi yolk saçı gördü, beni de rahatlattı. Her şeyi stres kaynağı haline getirmemekte fayda var. kendimize de bebegimize de zarar