Ilknur_emin Arkadaşlar bebek sürekli toplanıyor gibi oluyor yani karnım sert oluyor eşim evde yok. Hasteneye gidemiyorum su anda 31 + 2 yiz normal mi yaşayan var mı
Yaseminpinar Ilknur_emin Doktoruma söylediğimde günde 10 defaya kadar normal demişti. Şuan 35. Haftamdayım çok ayakta durunca, yorulunca sık sık oluyor. Takip edin yatıp mesela 1 saat içinde kaç kere oluyor, düzenli mi değil mi diye.
gulkara Ilknur_emin canım bana da oluyordu buradan okuduklarımda sancı diyordu psikolojim bozuldu erken doğum yapıcam sandım. Bebek pozisyonu demişti sağlık ocağındaki ebe. Ben sancım var zannedip korkudan ishal olmuştum ishale de doğum belirtisi demişler bir de ishal olunca doğuruyorum sanmıştım 😀
Gzrilknur Ilknur_emin 31+3 olduk bizde. Karnım davul gibi olup sertleşiyor kasılıyor ve midemin ordaki gögsümün altındaki kaburgalarım ağrıyor batıyor artık. Şimdi karnım iyi. Ama akşam uyumadan önce çok kötü oluyorum. bazen de gün içinde. Ve gece uyuyamıyorum 🤦♀️🤦♀️ millet prensesler gibi gebelil geçiriyor biz niye böyleyiz bilmiyorum 🙄😥
Anne3434 Ilknur_emin ben bugün çok yürüdüm sık sık sertleşti toplandı bı yerde sonra geçiyor dinlemekte fayda var artık ağırlaşıyoruz
Ilknur_emin Yaseminpinar onu kontrol ettim gündüz. Yaşamıyorum yürüyünce iş yapınca çok oluyor birde eşim olmadığından evde hep tek kalıyorum ve korkuyla yatıp kalkıyorum acaba onun etkisi de varmı ki
Ftsss 32 haftamdayım bu haftalarda normalmiş bi yerde toplanıyor sanki insanın karnı sertleşiyor geriliyo 😂bol bol dinlen dinlenince geçio bide karnını okşa pozisyon değiştir yatarak geçio
Ftsss Ilknur_emin ne demek canım yardımcı olduysam ne mutlu kişiden kişiye değişir ama bide artık şişmeye başlıoz 😂 gelsin bakalım cimcimeler
Gzrilknur Ilknur_emin benim baş aşağı. Doğum kanalındaydı. Her an çıkacak diye korkuyorum. 🤓 hıçkırık başlayınca vajina üstünde kalbim atıyor gibi acayip sinir bozucu ve enteresan 😅 ayaklarıyla da midemi tepikliyor 🥴 Allah yardımcımız olsun 🙏🙏🙏🙏❤❤❤❤
Glybskl Gzrilknur bu akşam yemekten sonra yaklaşık 10 dakika boyunca hıçkırdı benimde vajinada tam 😂😂 geçmeyince sinir oluyor el kol ayak öyle bir tepiniyor kiii gülüyorum da canım da yanıyor 😂😂😂
Ilknur_emin Gzrilknur amin canım bizimki de hiç doğum pozisyonuna girmiyor ablası. Ama bende bazen haraketlerini resmen kasıklarda hissediyorum eşim fark etti geçen gün ikinsan çıkacak gibi bu sıpa dedi
Glybskl Ilknur_emin normal canım çok ayakta kalıp yorulunca olur genelde ayaklarını kaldırıp uzan biraz rahatlarsın korkma hep olacak ☺️ 37+3 benimde şuan öyle dinleniyorum yumuşuyor
Ilknur_emin Glybskl tamam canım teşekkür ederim doktora gidemeyince korktum rabbim bir avazda kurtarsın inşallah senide
Gzrilknur Glybskl sen 38. Haftandasın. Daha da kemiklenmiştir. Benim sıpa o haftaya kadar mahvedecek beni desene 🥴🤦♀️
Glybskl Gzrilknur 37+3 😁😁 hemde ne kemiklenme annecim yavaş Kuzum ama diyorum biyandan gülüp biyandan allahhh diyorum 😂😂
Bestte9989 Ilknur_emin bende bu konuyla ilgili yazcaktim denk geldi 32+1 olduk dün ilk kez yan yatamadım karnım aciyo yastık koydum karnımın altına ve sırt ağrım dünden beri arttı dediğiniz gibi karnım taş gibi ve şuan benimde hıçkırık tam vajinada gerçekten can sıkıcı bende erken doğacak sandım sürekli bir yerde toplaniyo kaç kere toplandigini saymadım ama baya oluyo yani
Ilknur_emin Bestte9989 bende cok telaş yaptim eşim evde yok hasteneyede gidemeyince panik oldum açıkçası arkadaşlar sağolsun resmen içime su serpti
Glybskl Ilknur_emin aminn inşallahhh cümlemizi sağlıkla canım benimmm ❤️🤲🏻 Hiç korkma dediğim gibi kaldır ayakları uzan hemen bebeğin baskı noktası dağılsın