Ysmn_dmrcii canım öncelikle panik yapmaman gerek tamamen olağan sancin gibi zaten sana direk %100 suni vermiyolar ki senin sancini tetikleyecek kadar doğum aninda yukseltiyolar evet çok çok kolay değil ama allah bir sekilde veriyo gücünü ve düşün ben tüm sancıyı yatarak cektim doğumu baslatmadan yarim saat once %100 yaptılar sadece o yarım saat çok zorlu geçti oda dediğim gibi hemsireler kalkmama izin vermediği için yatarak çektiğim icin zaten ıkinma hissi geliyo her sancida ama sen ebe hadi diyene kadar ikinmiyosun nefes aliyosun yarım saat sonra ebe geldi dedi tamm Büşra hadi başlıyoruz ikinma hissi geldikçe tüm gücünle ikin ne derlerse onu yaptım aklında bulunsun çok bagirmak da gelse icinden bağırmak yerine ıkın bebek ciktikca inan nefes aliyosun benim karnima hiç bastirilmadi mesela var gücümle ıkındım gık sesim çıkmadı ve bu yüzden tüm ebeler bana yardımcı olmaya çalıştı yanimdaki kadının sancısı 30 40 kadın bağırıyodu onu azarladilar sancin yok daha ne bağırıp diger hamileleri korkutuyosun diye gözünde büyütme araştırma okuma yazma kimseye anlattirma inan o zaman hersey daha kolay olacak ben 9 ay boyunca kimseye anlattirmadim araştırmadim başına gelecekleri bilmeyince daha az korkuyo insan konuyu actiklarinda nasil yapcan cok zor dedikleri an konuyu kapatın normal yapicam herkes yapıyo annem 3 tane yapmış ben mi yapamicam dedim hep sancim ilk geldiğinde bile panik olmadım ben uyandirmadim kimseyi iyice sıklaşana kadar evde bekledim gece geldi sabaha kadar sessiz sessiz sancı çektim evde biraz uzun oldu hakkını helal et ama sakın korkma hic bir şey yok ANNE olacaksın sen senden daha güçlü bir Allah var ona sığın sancı geldikçe ayetel kursi oku rabbim kolaylığını verir inşallah