2melek_annesi Aysenam İsim koyunca insanların ne düşündüklerin boş vermek lazım iyi insan hep iyi düşünck kötü kalpli insansa hep kötü...Bizden Allah razı olsun insanlar değil..
Ervam_0202 Aysenam ben kullanıyorum yakınlarım tek tek kullanıyor tek ben de genelde amine diyorum çok severek kullandım çünkü ismi gibi olur inşallah