Aysenam Arkadaşlar benimde ikiz olacak nasipse. erkek olana isim bulduk ama 30 haftalığız kıza hala karar veremedik. İlk kızımın adı ayşe sena buna da iki isim aradında kaldık sizce hangisi kulağa hoş geliyor.
NERDOGDU Aysenam benim kızım olsaydı eşim Meryem ismini çok istemişti. Bende çok sevmiştim. 🤭 O yüzden ben oyumu Meryem Ela'dan yana kullanıcam.
Aysenam NERDOGDU aslında benimde eşim baştan beri hep meryem diyor ben istemiyordum sanırım alıştım zamanla. Diğerlerinin ismi a ile başladığı için buda a ile başlasın istedim ama çok içime sinen isim bulamadım.
Aysenam Ervam_0202 peki iki ismide kullanabiliyor musunuz? Amine ile başka isim kullanmak zor geliyor bana
Oznrryldzz Meryem ela koysanda ya meryem dicekler ya ela ben bu yuzden iki isme sicak bakmiyorum amine daha iyi gibi😊
Aysenam Oznrryldzz aslında bu bize bağlı büyük kızımın adı ayşe sena ve biz baştan beri iki isminide kullanıyoruz. ÇevremiZdekilerde başta ya ayşe ya sena dedi ama şimdi herkes alıştı ayşe sena diyor. Bütünleşti yani isim😊
Ervam_0202 Aysenam ben kullanıyorum yakınlarım tek tek kullanıyor tek ben de genelde amine diyorum çok severek kullandım çünkü ismi gibi olur inşallah
Aysenam Bihem eşimle bir türlü isim konusunda anlaşamıyoruz o yüzden hem benim dediğim hem onun dediğini koyuyoruz😊 İlerde çocuklar kızmaz inşallah
2melek_annesi Aysenam Ben Amine koydum bende senin gibi 30 haftalık şubat annesiyim))Meryem herkeste olabilicek bi isim Amine çok özel geliyor bana hem Amine Islam peygamberimizin Annesinin ismi...🥰❤️Yinede sizin kararınız canm
Aysenam 2melek_annesi amine ilgili birkaç yorum gördüm o canımı sıktı çocuk ilerde acaba sorun yaşar mı diye düşünüyorum okul döneminde falan. Yoksa bende beğeniyorum o yüzden diğer isimleri eledik iki isim arasında kaldık.
2melek_annesi Aysenam İsim koyunca insanların ne düşündüklerin boş vermek lazım iyi insan hep iyi düşünck kötü kalpli insansa hep kötü...Bizden Allah razı olsun insanlar değil..
Sumeyye_g Aysenam bana doktor 12 haftada kız demişti Amine Nisa koyacaktım Amine koyun bence çok güzel tabi sonradan bebeğin erkek olduğunu öğrendik isim hayali de gitti