Eylulece bugün 36+5 sata göre 6 ocak bugün randevum vardı 2700 kilosu bu arada doktorum çatı muayenesi de yaptı hiç korkulacak bişey değil çatın müsait ddi her an artık hazırlıkta Beklicez ddi ben ocağı bekler inşallah ddm onu sen belirlemiyorsun bebek ne zaman gelmek isterse o zaman gelecek ddi artık doğum olsun diye uğraş az ddi ve ocağa kalmadan gelsin istiyor doktor çömelme hareketi yapmamı ve merdiven inip çıkmamı söyledi ☺️ bakalım ne olacak merakla bekliyorum geleceği günü 🥰